Hej! Emma tränning Nöjd ?? j...a...

Heej! kom hem precis från Emma trännigen Goliat var pig lite som vandligt bra start vi hoppade ett hinder på mitt lingen och så kom väggen fort och han tyckte att det blev läskilgt typ för han inte skulle få plats och så vad det bara bekvämighet :S men sjukt nöjd han lyssna och han hoppaa vad fulsma mer nöjd är jag inte det är bara den vandliga Goliat tillbax:).. Det blev inga bilder han inte kom hem halv 4 för jag tog 3 bussen hem sedan var det bara att äta, bytaom sedan ut till stallet:) Fixa Goliat packa sakerna åka till tränningen :) Lite ful och sträsig dag så jag hinner inte blogga ska duscha och kolla BDB osv innan jag gå och lägger mig. Bilder på mig i dag kommer upp i morgon har inte tid... //:Emily <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0