Hello! stå på fötter i morgon ho......

Heej! I dag kom jag hem från skolan sluta sent Felicia hängde med hem . Åt vi och sedan gick vi ut till ponnisarna . När jag red Goliat höl lFelicia O´boy sen så ställde hon in Goliat så red jag O´boy båda gick jätte fint :) Lilleman red Jenny i dag behövdes har inte så långa ben:( haha men i morgon ska jag åka skridskor med Klassen och klass 6 ,kommer ju ramla :) haha Herrå Njut av bilderna :) jag & Felicia tog lite bilder :) Felicia HAhahhahaa jag Felicia Jag o Fanny Felicia Jag Felicia Jag outfit Rosa tröja kid blå jeans tights Felicia Felicia Felicia Fanny min lillasyster Felicias outfitt Rosa Linne från vad vet jag inte Svarta tights Jag Felicia Felicia Jag Lilleman och palett Lilleman o palett O´boy Goliat Lilleman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0