ja vet lite Cp inlägg men ni fatter elr??? hahahaha :)...

HEj! har taggit lite bilder några mer i morgon, Idag har jag ridit Goliat , O´boy i 30 min var sjukt finna vad dom Lilleman får vila i dag och i morgon och O´boy med Pgrund av Tränning med Goliat i morgon börjar 5 tror jag hoppas värkligen att han är tillräklig fräs och kötter sig :).. Kanske bilder på han lovar inget.. ! Ja nu ska jag hoppa in i duschen och så kollade bloggar det brukar väl jag när det inte faller in komentarer. Snälla bara fråga någon skriv något.? betyder jag svarar på allt :) .. Men jaja herrå Bloggar i morgon ni får veta hur det gick sennare på kvällen hinner inte updata om jag inte gör det via Tele.:) Puss & Kram från Emily Wissén <3 O´boy <3 O´boy <33 O´boy <3 Föddelsedags present Fick i föddelsedags present + en bild till kommer och så en klocka halsband och örhängen jaja :) Goliat!<33 Goliat!<3 JAg ! Jag! Jag på våran gunga !! Lilleman Palett Lilleman o Palett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0