Läxor Läxor Läxor Tränning i morgon kanske Fi .......

Hello! i dag blev det att jogga ut Lilleman han kötte sig Dom andra 2 fick vila för att jag måste gör Läxor haha lite bilder i da då:) I morgon Blir det tränning för Anna med Lilleman .. Lovar inget kanske film kanske Bilder :).. Ja nu ska jag Plugga matte , Engelska och svenska och läsa 20 sidor i en bok som heter sanning eller konsekvens ja den är väl bra men jag nu ska jag var duktig och göra Läxor ne vill ju Bloga för er läsare men sånt är livet hahahha. I morgon ska man förmådligen träffa Amanda för hon ska tränna i samma grupp och ska prata lite med henne ja men ska ¨göra läxor :) http://amandaaalarsson.blogspot.com SOM SAKT KANSKE BILDER OCH KANSKE FILM HAHA HOPPAS FILM DÅ FÅR NI SE GALNINGEN JAAA? HAHA //:EMILYWISSÉN SÅ KLART .........

Kommentarer
Postat av: Amanda larsson

heej älskling!!jag kan inte komma i morgon:((

Fö mamma är nt hemma;((P.S det blir ingen tjejkväll denna helgen fö de passa inte så bra för alla men jag älskar diiig<3<3<3<3

2011-01-26 @ 21:01:14
URL: http://amandaaalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0