Heej!

MÅN

I går skrittade jag ut Ubbe åt Jenny och red ut Mona gick jättebra Jenny red dom som är på sommarbetet.

TIS

Åkte Hela familjen till Börjes i Kungsbacka och shoppade lite, Lilleman fick en ny FÖRBYGEL med en Platta så han inte kan slänga tyglen som han gör, och ett par nya Boots till Ponnysarna. Mamma Köpte saker till Varberg och lite nödvändiga saker.
 
Sen åkte vi till Svensk ridsport, kollade lite, Jenny fick en Väst och jag provade en som jag kanske får:)


Sen till Donken och sen hade Mi hoppat av vid Maden så red vi ut dom på Sommarbetet:=)


När vi kom hem så red  Jag , Mi och Jenny ut Twixan , Ubbe och Mona.
 Sen red jag och Mi i paddocken för Jenny, jag red Cindy, och Mi Zack.

MI ÄGER SÖNDER <3

//:EmilyWissén



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0