Hej!

 I Tis så kom ju Felicia sov över vi kollade på Film , I Taket lysser Stjärnorna, kollade Halva.
Ons: Red vi, sen hem till Felicia rida Hennes Hästar Jag red ToyBoy och Felicia red Mambo, sen åkte vi hem till henne och fixade sen så kollade vi på film Åsa Nisse kollade på hela.
Tor: Så Åkte vi upp till felicias hästar fixade och så Longerade Mambo, gick jätte bra.

Sen hem till Felicia igen , Lyssnade på musik och sen så hämtade Felicias Morfar oss, han körde mig till Maden ( Tollered) . Borstade Goliat och Thistel, Sen kom Mamma och Jenny vid halv 5 så åkte vi till Simmenäs och Tränade för Anna Emanuelsson.
Först red vi igenom dom , Gick jätte bra med Goliat han lyssnade och gick jätte fint.
Sen hoppade jag en Bana på 100.cm MsvB för han.
 Anna tyckte att det såg fint ut. Jätte Nöjd med Träningen.

Idag, så släppte Pappa av mig vid Maden, red Goliat först red mot Nääs RF  red sjörundan gick jätte bra han kollade runt lite.

Lilleman red jag mot Stefani BN.

Thistel fick jag skrittade jag ut, red typ i skogen sen på Asvalten.

 Sen hem vila lite äta Tacos.
Äta Fredagsmys.
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0