Helloj!

Helloj! Ja i dag så gick jag till sjuktsyster för att kolla till min tumme och då var en J*vla skol läkare där och kollade på min tumme och sa att vi skulle åka in och kolla om det var något FEL. Så ringde skolköterskan till min Mamma och sen halv 3 kom Mamma och hämta mig så åkte vi till Alingsås för att kolla då sa dom att det inte var så farilgt. Och att inget var brytet och så = skönt! Men hade ju lite ont och så när dom kollade men nu är det över typ. SÄGER BARA JÄVLA SKOLLÄKARE LÄR DIG HUR MAN GÖR! Men i dag pysslade jag om hästarna, det har kommit snö så jag vill inte att dom ska halka så dom vilade, städade oxå kaninburen och sadelkamaren till och med stall gången! Good Girl! Ja nu ska jag snart hoppa i bingen ska bara kolla Facebook och lite bloggar. Outfit idag! Blå jeans, rosa T-shirt och en vit tröja. Parfym: Puma den luktar så gott! I morgon tror jag att det blir en rolig sista lektion hehehe jag och min kompis ska ha KUL! Jippi! Men någon/ några bilder nu då!

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv, tack emily. snällt av dej.

Vi ses säkert snart på tävlingar <3<3<3

2011-03-09 @ 21:36:19
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0