Nöjd oja

Helloy! Ska hoppa i bingen efter detta inlägget! Några bilder, mera nya bilder kommer när jag har tid. På träningen i dag gick det väl bra hoppade en 90 bana, sen mot slutet fick han Upp & Nerr sjukan elr något! Han bestämde att han skulle stanna så :S Men sen så laddade han upp baterierna i hjärnan och sen gick han som en STJÄRNA! Men han var en piggelin, själv klart är jag nöjd med han. Ska bara Träna mke kondition, skritta i morgon och bara träna mke på handen förhålingarna, så jag blir klar innan hinderna. Goliat & O´boy fick vila men i morgon går dom som Lilleman ska. O´boy får lite trav, och skritt i hagen. Goliat ska jag skritta ut. Rätt så lung Tisdag elr vad? Men på onsdag ska det ridas. Ne nu får jag hoppa i säng klockan börjar bli 10 ehmm? Good Natt! Bevis på tävlingen elr? //:Emily

Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

Jag e inte förvånad att du vann du rider ju så grymmt♥ Asså du e fan bäst emily♥fan va jag älskar dig!!du betyder mer en ngn annan i denna värld!!♥♥♥♥love uuuu!♥♥♥

2011-03-08 @ 15:57:05
URL: http://amandaaalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0