Thjo!

Thjo! Ja i dag blev det att rida Lilleman , Goliat i skogen O´boy blev trimmad i dag. Sen red jag Lana galopperade lite. Men när jag skulle hoppa upp så halkade jag på isen så jag ramlade på rumpan och sen så tog jag i mot med tummen så AJ! Tror bara att den är svulen elr något sånt. Glantiga jag! Men i morgon blir det en bra dag! Lilleman: kondition Goliat: Galoppera ute. O´boy: Trimmas på ängen, galoppera om det går. Har gjort lite läxor inte klar med alla men det gör jag i morgon! Bra Emily detta gillar vi! För mke läxor nu förtiden, jag hinner ju knappast elr jo! ehh .. vet inte vad jag ska skriva om men fick 4 sms precis. Ska inte avslöja den ANONYMA MEN EN SAK HATAR DIG INTE .. ska nu hoppa i bingen! Nästa helg ska jag till Amanda med O´boy mer får ni veta nästa vecka. På söndag är det tävling i Trollhätan för min del L:B L:A med Lilleman! Taggar!

Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson♥

Du e bäst♥♥♥

2011-03-08 @ 21:43:26
URL: http://amandaaalarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0