Bal dag elr what?

Bal dag! I L:B 8 fel I L:A 8 fel men sjukt nöjd med han vi är på rätt spår asså big yey! Mamma klippte ju manen och luggen på Lilleman så han var jätte GULLLLLIG i dag! tack Amanda! I morgon är det skola var jag tror! Dagens Lilleman: Schabrack= Blåt från Ewlusiv, där det står Hinders Twitichitt! Vandlig sadel , förbygel & träns. Nya benskydd! ( Några som kollade när jag red fram och sen klappade händerna i L:B när jag kom in ) Det gillar vi! Undra om dom som tävlar vet att dom kan läsa här? Öhm. Dagens Emily Wissén: Vandliga vita ridbyxor, vandlig T-Shirt skorta, svart kavaj. Ny ridhjälm, väst, svarta läder stövlar, vantar och spö! Träffade massor av friends, hängde runt med Emmy Westberg! LOVE TILL HENNE. Japp nu ska jag hoppa i bingen Good Natt. //:EmilyWissén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0