Vinnaren får ni på Onsdag:D

Japp! ni läste rätt..där uppe! Asså shit känner att jag inte gör så mke inlägg , lägger in nya bilder osv. har 3 ponnisar det e liksom så bara bahha. Ja ska man avslöja elr inte .. Naej! Vinnaren bilr i morgon och den överraskningen får ni själv klart i morgon. Ska på tävlings möte Juo vilken tid njea det vet jag inte tror att ponnisarna vilar i morgon som jag ska i väg. Asså Nu ska jag göra ett långt inlägg om mina PONNISAR! 3ponnisar i ett inlägg lite kort. Lilleman ! Han e en sjukt söt och underbar ponny. Har galet mke pig inte stark, kanske i band. han får i bland för sig att bocka när det bilr jobbigt. Han hoppar och skuttar i band. Håller på med sitt huvud då i bland kan han dra ner det. Mitt mål med han är att försöka vara nolla i L:A och hoppas att jag kan komma till Msv. Man måste TRÄNA FÖR ATT KOMMA DIT. Goliat! En väldigt speciel häst, stark framåt. Han hoppar som en stjärna. Han har en väldigt skön galopp man bara dör ( Njea men den är trevlig) Mitt mål med han är att hoppa en felfri L:A och hoppa Msv. Man måste TRÄNA TRÄNA FÖR ATT KOMMA DIT. O´boy! Han är en pig häst med en framåt galopp, mke söt har till och med vunnit fältävlan men inte med mig då. Trevlig väldigt rolig att gloppera ute hihi. Mitt mål är att allt ska funka. Ja nu har ni fått veta om mina ponnisar lite kort och mitt mål med dom har ju kanske mer med dom självklart. //:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0