Sorrry!

Förlåt för min dåliga update men det har varit , hästar ,träningar och skolan.

Lite kort om min vecka.

I Ons så tränade jag Jeppe för Malin det gick jätte bra träffade på lilla Amanda som red ut Belle.

I Tors, så tränade jag för Anna med Goliat och det gick SUPER SUPER bra.

Och nu i dag så är det fredag.

Min Klass ska komma hit på utflygt typ ska åka med trakton och grilla och gå en tipspromenad som jag och Pappa satte upp i går kväll, Vi började 10 över 9 och kom hem sen vid 5 i 10.

Nu ska jag kolla lite bloggar, sen så åker jag och Pappa och Fanny med trakton och hämtar klassen ..
.
Jag kommer sennare , ska oxå fira Mamma sen när klassen har åkt hem hon fyller år..hihi



Dagens Outfit!
Mjukis,(TRÖJAN på bilden ) hahah gillar den.

Parfym: Ice belle.

Smink : ehh lite kran men inte Mascara.

Humör: Glad.

//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0