Thaoy!

Tog 2 bussen hem med Mi  sen så byte vi om  och käkade lite,  Red  ut Goliat och O´boy, Pigga  men fina..

Jennys Kompis DISA fick rida Lilleman när jenny tog Ubbe helt Ok för mig, Det gick bra Lilleman va lite Pigg men DISA Skötte det bra"

Ja och nu ska jag och  lägga mig Mi Sover över..

Onsdag: Rida ut alla Ponnisarna.

Torsdag: Tränna Goliat elr Lilleman. O´boy  villar och den som inte Trännar då.

Fredag: ut och Galoppera hästarna.

Lördag rida ut lite lungt, packa bilen.

Söndag: Tävling i Ullerisehamn, Med O´boy Hoppar L:D och L:C tror jag att  det är..

Träffar lilla Amanda och massa folk ska bara rida och ha Kul..
Ful vecka men vad gör man när man SATTTTTTSSSSAAAR ??

//:EmilyWissén




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0