Thja!

Thja!

Ja Statistiken sigger tack vorre eer.

Komentera lite nurrå!

Komentera om vad jag ska slänga upp i morgon det är Fredag jag bjuder på det.

I dag var jag i skolan en kort da slutande Tjugo i 2 sen ta Bussen hem kääka ut och rida 3 Över fina ponnisar.
Nu på Lördag ska jag Hoppa Goliat L:B och L:A i Essunga Gräs.

Några Blogg läsare som ska dit.

Nellie ska dit vad jag vet någon mer??

Dagens Outfit!

Rosa mjukis, vit, tröja och en Svart luvtröja.( Bilde på Outfiten får ni i morgon)

Smink: Mascara , Lite Fonditon.(Stavningen)

Parfym : Någon Reenndom.

Håret:Uppsatt.

Dagens Humör: Glad.

Dagens vill ha: Chokladbollar.


Hörs i mån!

//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0