Grymma Chokladbollar!

Nu funderar jag på att baka chockladbollar och sedan chilla framför TV.

I dag  Red jag Thistle i PD, travade mke för han inte skulle köra huvudet högt upp osv..
Men han gick lungnast i traven..
Busig var han stegrade 2 gånger :/ inte bra det..

Passet var bara att skritta i 10 minuter, trava i 15 med bommar och 8 volter och vandliga volter, Galopperade i 10 minuter över bommar 8 volter och vandliga volter, han gick väldigt bra och jag är jätte nöjd med honom:D

Goliat red jag efter Thistle i PD, moa gick med dom oxå medans jag red den enna:D

Goliat skritade i 5 minuter som han hade gått runt i 35 minuter:)
Travade på volter, gjorde ngn 8 volt men mest volter och någon gång fick han gå över bommar i 15 minuter.

Galopperade över bommarna och gjorde volter  galopperade ut mke på 4 kantsåret för att komma fram sen gick han super och han gick helt (Y)

Lilleman  fick gå en promenad i 10 minuter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0