Jag tror att jag döör...

I bland loggar man in här kolla hur mke man har skrivit 757 inlägg HELT Sick att jag har skrivit så många???
 Rätt så många komentarer, statistiken går bårde upp och ner men för det mästa upp..

 " Jag känner att jag behövde denna kick  igen för att starta upp igen och TACK "
Men jag tänker blogga som småt här när jag känner för det slänger upp ett inlägg, men överger inte Ebba för det, I PROMES.

Just nu är mina planer så här...

jag slänger in något här ngn gång i bland, men Update är ju inte 110 %.

Läsarna på denna blogg jag har haft i 2 ½ år och det går bättre för varje gång, kanske inte kommer ligga på samma statistik nummer som, Team sl, Nellie berntsson Dressyrmupparna osv..

Men det vitigaste för mig är ju att ni hänger kvar det kunde jag aldrig fatta...



//:EMILYWISSÈN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0