2 ÅR om några månder!

Det är ju så här om 2 månader så har jag haft bloggen i 2 år nu det senaste så har Statistiken varit grym men tänkte ladda upp gammla bilder den första jag använde december 2010!
Då jag även började läsa Nellies blogg.
 Kan passa på att berätta om en grej!

Jag hade ju en blogg som hete emilywissen.blogg.se hade den ungefär e1/½ år  det gick bra jag var inte inne på att ha full statistik, och många läsare, hade den bara för Jenny sa att jag kunde skaffa en. Den var lätt att hitta och några kollade för bi, tills Inläggen började komma upp i Headern, gick inte så bra att fixa så jag & Jenny tog bort den. Jag skaffade en ny E-Post och skaffade emilyywissen.blogg.se med 2 Y,  Bloggade som jag hade gjort innan, skriva om mina hästar, skolan och så, men i December  2010 började jag komma igång igen.
 Skrev mer fick mer Läsare, tappade läsarna fick dom igen och nu är jag här och har bloggat samma lagt 3 ½ år, och känner fortfarande viljan men, i bland när jag rider eller ska åka ngn stans, så börjar jag tänka på vad jag ska skriva till Bloggen,i Bland kan det vara jobbigt för jag vill Konsentrera mig T.E.X när jag rider hemma, börjar jag sjunga, elr tänker på vad jag ska skriva till er här.
Just nu vill jag inget annant att blogg vi får se om jag bloggar Vid Nyår, som jag tror att jag gör.
Stolt över att jag har haft denna blogg i 2 år snart, och det går upp med Statistiken på 22-30 men skulle vilja ha mer kan inte tvinga er men SKULLE VARA TAKSAM, jag bloggar mer när det händer något med Statistiken.

1 bilden!

  Hello
2 bilden

 Lillen
3 bilden



Då!

Nu!

Då!
 Lillen
Nu!





//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0