Hellu I´m Back to day !

I dag var skolan OK!  Goliat red jag så fort jag kom hem, Mamma hjälpte mig lite med han.
Han gick hur fint som helst, gick i Form kunde forma han, ja han var helt GRYM!
Lilleman, red jag över några  pinnar i hagen, gick super, han fick svänga och bara strätcha ut.

 Ungefär så här ! ( är Dock inte bäst på att Måla på Piant )
Vädligt bra övling faktiskt, Man kan göra stora svängar, korta snäva svängar och till och med i Trav och Galopp om man gör den över hela rid banan, jag red bara i skritt och gjorde stor, snäva och korta vägar en gång i Trav och han löste det bra! REKOMENDERAR ÖVLING ( Kan lägga till Bak delsvädning oxå!
 Thistle, skrittade jag ut  för han tränade i går, bara strächa!


Nu ska jag fixa O´boy och kommer later on!

//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0