I går....

... Orkade  jag inte blogga, men i dag var skolan ett STORT T.
Hände inget, eler jag kom till DIAGNOS i matte boken.
 Måste Plugga nu!

* Har gjort Spanskan
* Engelskan är klar ska öva Glosor
* Svenskan ska jag göra, 2 långa kapitel med frågor till ORKAR INTE LÄSA.
Det blir TV Next kl, 8 om 4 minuter.
Kollat lite bloggar oxå, Fejjan är Checkad.
Ja nu blir det att PLUGGA PÅ !!

I dag tränade jag Thistle för Anna tog en plats åt Karin.
Men Anna hade frågat Emma som jag tränade för Emma i går om jag skulle träna, men Emma trodde inte det, inte jag häller för den delen så det blev att göra samma övning som föra Torsdagen med Thistle men jag tyckte att det bara var bra jag fick träna mer på att räta upp mig i serigen.
ÖVNINGEN SER UT SÅ HÄR!

 Ne nu ska jag LÄSA DOM FÖRBASKADE 2 Kapitlerna, SNARK.

//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0