Ja dagen slutar bra!

Medans ni läser lyssna på låten!


Här e resultaten!
Thistle i förklassen= gick super var nolla, kom 5.
Thistle i lag grunden= var Nolla, så Thistles lag med Jenny, My Wissén och Matilda Julisson + mig där i ett lag, dom andra kan jag inte riktigt i huvudet, men Laget kom till omhopping.
Thistle i lag om omhoppningen= gick super, nolla och kom 5. 
Jeppe i förklassen= Han var seg, kom stort på sista i grunden så han klarade inte att sträka sig så lång så han typ red hela hindret! Rätt så nöjd.
Jeppe i lag grunden= Började jätte bra fram till en svart vitt oxer, och han bara Nepp! jaja , bara lite mer vaknen nästa gång så!
Jeppe i Omhoppningen= INGEN OMHOPPNING, inte med Laget heller med Jennifer Ekberg, Lisa Norberg, Zelda ( NÅGONTING) ocg jag!
Thistle är jag jätte nöjd med kunde ridit snabbare i om hoppningen!
Jeppe är jag kanska nöjd med men han gjorde sitt bästa!
Laget med Thistle i Van i dag och gjorde föra gången oxå!

 nu ska jag kolla på film, och är helt slut efter en hel dag i Mark!
Amanda du kämpade jätte bra!
Gratis Jennifer till vinsten kulle vara MIN:D hahah
hittar deras blogg här!

 Ses tomorrow!<33

//:EmilyWissén!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0