Tjaro!

Tja! Snart blir det TRU TAGLENT men ska blogga först!

Lilleman red jag i PD trav hoppad men dock han tappade en bak sko.
Goliat red jag en Timmes Dressyr på ängen för han har ingen bak sko!
Thistle travade jag en sväng men sedan så började hans baksko låta och jag bara NEJJ! HEM"
Mke med Bak på mina så Ponnys!
Dagen vär väldigt bra i dag,  Han göra Matten, Spanskan nu så slipper jag göra det i veckan, och sen ska jag bara öve Glosor tills på Fredag och en Engelska text och sen läsa 2 Kapitel i en bok och sedan berätta för klassen vad den handlar om.
Lite om min vecka som kommer!

Måndag: Rida alla mina ponnys, Chilla.
Tisdag: Långera ponnysarna.
Onsdag: Rida alla  mina ponnys.
Torsdag: Träning Thistle för Anna Emanuelsson,
Fredag: Gå promenad med hästarna snabbt, Fixa mig sedan DISCO! Fett kul, min klass håller i det i år..


Felicia Saknar deeej, ses kanske på TISDAG?



Men nu får jag kolla Fejjan sedan TV och Duchen. så ses I Morgon!

//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0