HÖÖMM??

Ja jag ska försöka att Blogga men Det är Läxor , Hästarna , stallet men ska hinna! Drar snabbt vad som har hänt!

Jeppe har jag tränat för Malin gick jätte bra sen veckan efter de så Tränade jag Bella / Pärlan, Inte föra utan förföra veckan sen den helgen innan jag tränad Bella så  Tävlade jag i DIV 2 hade med mig Thistle och Jeppe gick super Thistles lag van och Jeppes kom 3 och det sissta laget kom, 4 elr 5 . Och I INDV kom jag 3 med Thitle i bårda klasserna var jätte nöjd.
 Sen där på Söndagen Tävlade jag I Lilla EDET där man träffade Nellie! och hoppade L:B L:A med Goliat och Hoppade L:A MSV med Lilleman.
I L:B så fick jag ett ner han lyffte inte men nöjd.
I L:A  Var jag Nolla Kvalade till MSV B , Jätte nöjd men det var en A: A nolla  ( TYP) red lite långsamt så kom utan för plasering.
 I L:A med Lilleman fick jag 3 ner han Lyfte inte men han hoppade jätte bra.
I MSVB Fick jag 2 ner men han HOPPADE SUPER DUPER BRA!
I Torsdags så tränade jag Thistle för Anna  gick jätte bra , hoppade 80 -90 cm!! Anna tyckte att vi passade jätte bra Tilsammans!!!!
I Tis! Trännade jag Lilleman för Emma gick super tränade mke på AVSTÅNDS PUNKTEN, var över glad..

I Går tränade jag Goliat för Anna gick oxå bra, hoppade 80-100 cm typ!!

JA Jag ska ju som sakt föröka blogga men bara för att jag är TILLBAKA SÅ FÅR NI LYSSNA PÅ DENNA LÅTEN !!! ALLA på skolan SJUNGER DEN MEN DEN E BRA!!

 ÄR DET FEST?? NJE !!
 

 Ja som jag inte har varit här på ett tag så kanske ni har frågor så  kör en frågestund, ni får fråga tills på Söndag! KOM IGEN.... ÄRLIGA SVAR LOVAR!!!!!!




//:EmilyWissén

Kommentarer
Postat av: Mi <3

VARFÖR ÄR DU BÄST? <3

2011-09-15 @ 21:33:47
URL: http://mimanriddare.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0