SKOLFOTO !

 I Lördags! som sakt var vi och åt middag, sen när vi kom hem orkade jag inte blogga vid halv 11 var svin trött, men på dagen, fixade jag stallet, red Lilleman.
I går red jag Thistle, Goliat och Lilleman en sväng, sedan blev det att fixa stallet på en Timme hoppa in i duchen snabbt och sen dra till Moa!

Ja i dag var det en rätt så normal dag, Inte så seg men Ja Normal, det var skolfoto i dag, och ja hoppas på det bästa med att bli bra detta året!

 ( Gammal bild!)
 Ehh.. Nu ska jag vänta tills Maten är klar och sen blir det stallet för mig, förhoppnings vis så bloggar jag i Kväll!
Nu blir det att kolla Feeejjjan, Bdb och kolla bloggar så ses later on!!!!

//:EmilyWissén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0