ja? kommer i mån me.

 Hellu!
 Helt ärligt har jag inte hunit blogga, mke med hästarna , det går bra program på Tv.
 Det känns som jag inte hinner men ska försöka!
 Just nu så Checkar jag allt jag har..
 Med hästarna går det bra!
KingsbyThistle: Går super, Tränade han i dag, gick oxå bra, han lyssnade bra i början sen var det bara avståndet innan hindret och hur jag skulle göra.
HindersTwhitichitt: Går Jätte bra, behöver bara öva lite stuttttts.

Apple Goliat: Går bra, be höver öva Kominationer.
 Saknar diig Amanda♥♥
Ja i dag var det Vandlig seg dag i skolan, Lilleman , Goliat fick Vila i dag!




 Nu får väl jag ta mig in i Duchen sen ta fram Kläder ställa klockan, sen så gå upp vid 6 halv 7.
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0