10 saker ni kanske inte visste om mig?

  1. Livrädd för små kryp, som spindlar, maskar och annat äkligt som finns på marken.
  2.  Skriker när jag ser en gorda.
  3. Sjunger alltid när jag rider ut.
  4. Rädd för att skaddamig.
  5. Tycker om speciella hästar, med fart som har ngt extra och man inte bara åker häst.
  6. Gillar inte att gå i mörkret från stallet cirka 100 meter till huset elr ngt.
  7. Älskar godis.
  8. Jag tycker om att packa grejer för tävling i hö-påsar.
  9. Fryser väldigt lätt.
  10. Gilar värkligen att blogga.

Lite om mig!

( För er som inte vet elr  inte hängt med)

Jag är en tjej på 13 år , bor mellan Alingsås och Hindås typ.

Jag är en envis tjej med egen vilja.

Har ett JÄVLA ANAMMA NÄR jag är riktigt sur.

Rider förövrigt 4 hästar 2 C-ponnysar och sissta året på 2 B-ponnysar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0