Hej!

Ja, red ut Thistle förut, pigg & taggad!
Sen släppte jag Lana ( SHETTIS) i Paddocken, så gick hon där och åt lite understaketet, så red jag Zack.
SOMMAR TJOCK, seg, Men lyckades rida han .
Red barbacka och jobbade han lite, elr ja försökte. Tillslut, jobbade han i form, och ställde sig väldigt bra i bårde skritten & traven.
 
Mamma åkte, till Tjockisarna, på sommarbetet, och gav dom vatten och kollde till dom.
 
Sen har jag inte gjort så mke.
 
Sitter och Skypear med Moa.
Alltid lika kul.
Kollade på OS förut.
Jenny hållde på att hoppa ur soffan när Roffe red.
Fast han och Casall är ju riktigt bra. Han nollade för er som missade, i morgon är det hoppning oxå när vet jag inte.
//:EmilyWiissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0