Hejsan lillbloggen!

Hej, ja, just nu har jag det lite trök, ska snart ut och rida min Galna Thistle.
Och sen få se om my rider Zack elr om jag gör det.
Just nu saknar jag allt, vill börja skolan hehe.
Saknar dom härliga vännerna som man typ barar träffar i skolan.
Gahh.
Kommer känna mig som en myra bland alla 8&9 på GA sen Bhuu:(
 
 
Mi om du skulle råka läsa detta så vill jag säga I love you so much.<3
Hoppas att du vet de, om du tycker ja e dhsdbhd, så säger jag SORRY FOR THAT!
DU finns jämt, och vi har alltid kul då inte mina systrarförstör allt.
Och kommer lova dig att du kommer få vägleda mig till SKolan<3
<3
 
/:EmilyWissén
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hallådär! :)
Just nu på bloggen pågår Veckans Häst/Ponny, maila in en bild på din häst om du tycker han/hon är den finaste och bästa hästen! :)
Hoppas du kikar in, kram TeamNyrk! :)

2012-08-01 @ 11:51:27
URL: http://teamnyrk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0