Inte bloggat..?

Inte bloggat på hela dagen.
Men haft det jätte bra i dag.
Red ut Zack med my red den nya runda som jag och Jenny hittade i går, tog tiden tog en timme, med galopp, skritt och trav osv. Och i går trodde jag att det tog 2 timmar :O
Han gick super, lite seg, men han gjorde det han skulle göra.
 
 
 
Thistle!
Skrittade ut han på vägen, PowerWalk, han gick jätte bra red cirka 20-25 minuter:)
 
 
 
Sen kom Ebba hit till mig och ja vi red lite.
Hon fick rida mina ponnys lite.
Först red Ebba Goliat och jag Lilleman, skrittade& travade över bommar.
Sen byte vi häst, och det gick jätte bra. Travade och skrittade till och med galopperade lite.
Ebba red dom jätte bra och sen skulle vi ner och bada hästarna hon red Lilleman och jag Goliat.
Men då ska ju självklart grannen och ngn mer bada just där:(
Men vi travade hem upp för små backar, galopperade lite i slutet.
en lagom ridtur. Och hästarna tyckte det var kul oxå.
Klickade tyvär inga bilder på Lilleman och Goliat när Ebba red men nästa gång ska jag komma i håg.
 
 
( Jag MONGO)
 
 
 
 Sen gick jag och Ebba ner och badade, först var det lite kalt och sen blev det helt Ok att bada i, sen frös jag ordenkligt.
 Sen hämtade Mamma oss, och vi bakade syltkakor typ.
Och typ halv 8 så åkte Ebba hem.
Ska läsa lite bloggar nu.
//:EmilyWissén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0