Tjenna!

 Ja i dag har det varit chill dag!
Först red jag & My Zack & Lana.
Kom inte så långt, för då är han en klatighäst.
Vi rider på en heltnormal grusväg, där bilar kör varje dag.
Men man är ju bara 6 år, men snubblade och fick en vassten i foten så jag fick hoppa av , och kolla och då blödde det. Men nu är han helt okej.
Såret är tvättat och han går helt normal. Inget fel på den Hästen Nepp!
Sen åkte jag och Mamma till Hästarna på betet.
Jenny, hade varit där tidigare än mig och hade ridit Palett& Otto, så hon hjälpte mig att rida igenom Goliat, så red jag Igenom Lilleman.
Dom skötte sig bra och gick jätte fint.
Lilleman: släppte mer i slutet ville jobba mer då.
Sen hem, äta och sen tömkörde jag Thistle i 2431 steg, har stegräknare. han jobbade på och vi gjorde lite skrittintevaller.
Sjukt nöjd med han , han trampade på väldigt bra.
Sen så fick jag i uppgift att tömköra lilla Cindy oxå.
Hon gick väldigt bra för att vara Cindy.
Lite stressad, men hon lösde det bra.
Har varit i stallet, nu sen 13:00 till 21:30.
Hoppas att ni orkar läsa dett inlägget.
Ska försöka hitta på en header.
så ni blir nöjda & Glada!
 
//:EmilyWissén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0