Gästbloggning!

Hej! Jag heter Jennifer och jag tänkte gästblogga här på Emily's fina blogg.

Jag är då 11 år gammal och jag känner inte Emily så bra. Har bara sett henne på någon tävling nån gång.

Jag är också en hästtjej som Emily. Jag rider i nuläget endast 1 gång i veckan men förhoppningsvis blir det fler dagar. Jag gillar att tävla men har endast kommit ut på några clearrounder osv. För några månader sen var det klubbtävling på min ridklubb och då tävlade jag med min favorit ponny som heter Chagall och är en C-ponny och jag var dubbelnolla och hamna på en andraplats. Det var min första riktiga tävling.

Jag har även en hund som heter Bella och jag tränar och tävlar agility med henne. Hon är en Engelsk cocker spaniel.

Detta var en liten kort gästbloggning av mig och jag hoppas verkligen att jag och Emily kommer träffas på riktigt någon dag och umgås.

Ha det bra!
Kram Jennifer :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0