Headers & design.

När det gäller headers och design  så tycker jag att man ska ha det som man vill vissa upp, något som e fint.
Har gjort en heldel headers , själv e jag inte mästaren osv. Men dom jag har gjort till har blivit nöjda.
Och brukar alltid fråga hur dom vill ha den, sen får dom skicka bilder och så får jag se hur det går att göra med den. Brukar då alltid göra någon extra om man inte blir nöjd, osv.
 

Men om någon e intreserad så kan jag göra bårde headers.
Kan fixa till en ny Design, och sätta upp en header nogulunda bra utan det blir fult.
 
Som om någon är intreserad så bara skriv en komentar eller skicka på FaceBook, eller på min mail.
[email protected]/

Här e några jag har gjort, även några mer tyvärr ingen bild på dom längre.
Moas Header jag gjorde i dag.
Isabellas Header som bläddrarbild. ( Har inte riktigt kommit på hur man gör så den blir extra stor osv)
Men på in på hennes blogg så ser ni hur den ser ut:D Kan även gö så den går snabbare och långsamare.
Petters (gammla header) Har inte gjort den han har nu bah så ni vet;)
 
 
 
 Som sakt hör av er om ni vill ha hjälp ;)
Har nog någon jag kan visa er:D
Om ni vill gör jag gärna oxå sådna här i slutet av inlägg som man får lägga till som en blid  varje gång :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte göra video inlägg hur man gör header och vilken sida du är inne på?
Om du. Gör det prata tydligt och visa långsamt!!;)

Svar: svarar i ett inlägg.
emilyywissen.blogg.se

2012-12-17 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0