Hejsan!

Varit i stallet och mockat och ridit.
 Började med att rida Zack, gick bra i början men sen när My gick upp till stallet så självklart ska han skutta osv, hoppade för att kolla hans styltor som var ( HUR STORA SOM HELST), Sen när jag skulle ta ut lite med hjälp av spöt så skulle han ju självklart dra i väg upp mot stallet igen i galopp och bock serie.
Men sen tog Jenny över och hon sa att han var fin & jobbade på bra.
 
Sen red jag Pigge Thistle, som var hur pigg som helst småstegrade, men han jobbade på och gjorde det han skulle, red lite försiktigt i alla gångarter och hn tyckte det var super kul.
 
Sen red jag Goliat i snön och red igenom honom försiktigt i alla gångarter sen så galopperade jag han en sträcke och gick i snön som han älskade.
Han tog verkligen ner huvudet i snön när han gick  och det  skvätte en hel del  snö på hans mule,haha så söt var han.
 
 Lilleman vilar, han har tappat 2 skor och så halt som det e så vill jag inte rida utan broddar på han.
Men ska se om han kan få skor i morgon;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0