Kort presentation.

1. Presentation av dig och hästen/hästarna

Sörbys Zack då kallad Zack, har jag ridit i några månader, och det har gått framåt, än så länge startat L:B bara för att han e 7 snart 8 år och jag inte har ridit han så  mycket, men nästa år blir det L:A. Jenny red han innan mig och vi har haft han ända sen han var två år och han har hoppat en hel del  med jenny, en lovande häst som gör det han ska. ( C-ponny)
 
Kingsby Thistle  kallas Thistle född 98, 14 år, Thistle kommer fårn England och har varit i sverige väldigt länge.
Thistle hoppar upp till MSVB med mig , men inte kommit så mycket längre, har ridit han i ca 1 år , nästa år blir det att komma ut på barnorna mer:D( C-ponny)
 
Hinders Twitichitt kallas Lilleman, född 98 14 år, har ridit han i 5 år ungefär om inte 6 år. Har hoppat från L:D höjd till nu MSVB, han trivs mycket bättre på stora banor men nu i årskiftet ska han tillbax till sin ägare som vi känner så kommer ju få träffa han väldigt mycket min prins:D (B-Ponny)
 
Apple Goliat kallas Goliat, en född 96, 16 år lite gammal men Pigg och beter sig som en 10 åring ungefär.
Han hoppar L:A men vi har inte startat så många tävlingar i år för han blir lite osäker, och han ska oxå tillbax i årsskiftet till samma ägare som Lilleman så får ju oxå träffa han.
(B-Ponny)
 
 
Jag! Ja jag är 13 år 14 i januari (Y)
Jag e en envis , skrattig person och skrattar åt mina engna skämt (Y)

har ridit sen jag var liten och älskar det fortfarande:D
 
//:EmilyWissén

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppa aldrig LA, han var ju liten. Vi köpte han när han var 2!!

Svar: värdsproblem?
emilyywissen.blogg.se

2012-12-04 @ 11:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0