RODEOHÄST!

Red Zack i snön i dag , han var verkligen super glad och tycket att det var jätte kul att komma ut och rida i snön.
Gick bra i början sen så testade han om det gick att slänga med huvudet så jag inte har så bra kontroll.
Men den fulingen..
Red helt normal några var och sen helt plötsligt så blev han ("RÄDD") för något och började skutta och gjorde värsta rodeo uppvisningen. Självklart flögjag av för att jag inte kunde säga till han och bara gled.
 
Men fick får snabba seg och hämta han igen och hoppa upp, hållde i mig ordenkligt. Och herre gud vad han skulle skutta, jag drog tag i tygen och bara NEJ! Jag ska inte av, så satt jag på halsen så var det bara att hoppa upp igen..
 
MIN LILLA RODEOPONNY! Går absolut inte att vara  så arg  länge på han för e ju så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0