Tänkt, lite , hur osv.

Tänte en del vad jag ska lägga upp på bloggen. Har inte haft så mycket intresant att skriva  om nu på den senaste tiden.
Har fått lite insparation och tänkt ut hur jag ska göra osv, med bloggen.
Tänkte att jag ska snart denna veckan? Näsa Vecka? starta upp en frågestund och nu när jag har möjlighet svarar jag i VIDEOINLÄGG! ( ILOVAR)
Sen tänkte jag att jag får lägga upp lite mer vidosar, nya bilder osv.
Så det blir lite intresant.
Ska köra bra uppdatering, intresanta inlägg , videosar, bilder i mängder.
Så det blir den där intresanta bloggen.
Känner nu att bloggen e lite tråkigt.
har inte haft något speciell att skriva om, har inte tänkt på att ( lägga över dom där bilderna osv)
Men nu ska jag förbättra mig.
 
( Snacka om rörigt inlägg men ni fattar ändå? Intresanta inlägg & frågestund snart svar i videoinlägg.)
Därför som lite små start på det INTRESANTA igen så får ni skriva några This or That.
 
T.E.X!!!!
Cola/Fanta.
Blogg/bdb.
 
Osv.
Kom igen!
Svar i Videoinlägg på Torsdag om en vecka.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0