What Doesn´t kill you makes you stronger?

Spotify är på med  grym musik.
Har tänkt länge hur jag ska kunna skriva ett bra & långt inlägg med mening, försökt få uppdateringen med att lägga ut den där bloggleken?
Men har ingen aning om ni uppskattar den.
Har planerat en heldel som SKA komma upp på bloggen snart.
Känns som att min blogg e lite tråkig?
Känns som jag får ta mig en funderare på vad jag ska skriva på bloggen.
Något som måste komma upp?
Det där lilla extra, det där som blir liksom WoW,  här ska jag läsa flera gånger!
Denna fredag har blivit en fredag jag har varit glad, och tänkt sjukt mycket.
Både på mina drömmar , och hur bloggen kan förbättras, hur jag ska kunna sitta och skriva detta inlägg.
Vet att det har tagit ett tag för er som gillar när jag skriver sådna här inlägg, men helt ärligt känns som jag inte hade något att skriva om? Även om jag sitter och tänker noga eller fråga någon annan vad jag ska skriva för ” Åsikts inlägg osv” Så känns det ändå inte som jag, känns inte som min blogg, skriva om sånt? Jag vill själv komma på något intresant att skriva på bloggen själv något som kommer från min hjärna, men lite tips här och där är inget fel. Det e bara bra.
 Liksom ibland jag inte har något att skriva om så kan man alltid fråga någon om tips.
Alltid något? Eller?

What Doesn't Kill  you makes you  stronger?

Även om jag  frågar er vad ni vill läsa om så säger ni inte så mycket.

Gillar ni min blogg som den e, kommer lite idéer  här och där?

Nu det sista inläggen på bloggen har jag själv sätt hur statistiken har blivit.
Känns som jag behöver något som kommer upp när bloggen verkligen behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0