Går som en plan.

I dag går allt i en plan, kan inte blogga fult ut i dag, men kan brätta vad jag ska göra .
Jag har mockat i stallet. Så jag det är lite kvar.

* Skritta ut Lilleman
*Lösgörande på Goliat och Thistle.
*Prova en ny sadel till T
*Blogga
*kanske fixa T´s Man och svans i dag ( Ben)

Men tänkte ta ett inlägg och skriva om i går då, för jag var för trött för att blogga, och jag sommnade...

Men i vilket fall så tänkte jag skriva om Träningen.

Tränade Lilleman, provade nya, bett,han gick bra i början lite stark, sen i hoppningen, byte jag bett och då hoppade han mycket bättre, han väntade bra och sprang inte rakt igenom hela serigen.
Sjukt nöjd med han och han var överlycklig med sitt nya bett.

 
Lite kort sammanfatning, fast, han kickade rätt mke, när jag la till Sjäklen. ( stavning)

Ska nog ta och baka lite inte vet jag haha:D







( inte tagna i dag men i FREdags)

//:EmilyWissén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0