SOrry!

Sorry för jag inte har bloggat.
Glömt av att blogga, och inte haft tid.
Nu sitter jag och lyssnar Tacatá. Sjukt grym.
Ska sitta och lyssna lite läsa bloggar sen blir det att ta hand om hästarna mocka ngt.
Sen ska vi till Mormor och fira henne, sen ska jag till Lövhult och spendera en kväll&Natt där, Nice.
Tror jag ska börja blogga här nu lite mer, har bloggpaus på den andra bloggen för typ inget händer jaja, Läs inlägget istället , Haha!
Hitta en grym låt som ska passa till Varbergshoppets, filmer!
Grymma, AVICII.
Dagens lilla mig på LILLBLOGGEN!
 Hår: Toffs , fläta ner.
Kläder: Mjukis kläder.
Humör: Trött, glad, TAGGAD!
Måste Säga att hon är grym på att blogga, KLICKA HÄR!
 
//:EmilyWissén
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin blogg, gillar headern :)

Svar: Tack så mycket !
emilyywissen.blogg.se

2012-07-06 @ 10:16:13
URL: http://tildazblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0