INTE MKE TID, MEN KÖR!

TIden räckte inte....!

Men red Ponnysarna i PD, lynad stog på schemat, pigga men nöjda ponnys efter.
Red några lydnads övningar över 2 bommar, mycket små volter, trav hopp med ett kryss och en bom framför, Halvt, berömma, fram och så om igen.


Thistle: Var pigg, lite tjafsig i slutet, red på D- Ringat som gick super , lyssnade på mina halter osv.


Goliat: Super DUPER FIN! Lyssnade på allt jag nästan begärde av han. Lite krångel med avståndetpunkten till krysset. Blev att han nästan kom stort, fick inte plats och gick på bakbommen. Men i slutet satte han det och nöjd med han.

Lilleman: Travade jag i den normala formen som kan finnas hos han i bland, fin och avspänd. Lite mer spänd i galoppen, tillslut slappnade han av efter 4 varv sammanlagt på spåret. Travhoppade krysset, som var i paddocken, hoppade super duper fint. Lyssnade jätte bra. Körde i galopp oxå, var lite rädd att han inte skulle få plats med sin stora galopp. Men han löste det bra. Iställer för att stressa upp han och rida så han blir okoncetrerard. SÅ red jag han i 30 minuter.

Tränade lite oxå 20 minuter.
Blev ingen sol i dag.
Men hoppas på finnt väder på Lördag & Söndag.

Då kan man SOLA!

Sitter en hare på vägen , Ser serri ut som en kanin här i från.

Jaja, jag vet men Gaaahhh.

Wollla Wolla!

Ska nanna nu för natten.

Puss& Godnatt , FREDAF I MORGON! <3





//:EmilyWIssén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0