Så jävla arg!

Trött på folk soklagar över en!
Vad fan har jag gjort dom?
Nu när jag skriver detta så är det för jag är så jävla trött på min klass!
Pratade med min lärare!
Om ett nytt spel vi gör på gympan!
Regler!
Så är jag brännaren och glömmer av bollen, OSV. För jag pratade med läraren om reglerna!
Nä, då kommer  det fram!
Men smart Emily!
Bra jobbat! ( på ett elakt sätt)
Emily!!!
Vafan ska jag göra!
Trött på folk som säger en sak, är snäll och sen tar den sin bästa kompis och går och snackar skit!!!
Trött på det!
Det är inte bara jag som miss förstår eller glömmer!
Finns för många i min klass som snackar skit!
Hoppas att ni förstår! Folk trycker ner varandra och sen snälla... Fast Nej!
Lägg ner!! Bloggen mer i kväll! Rörigt inlägg jag vet!
/emilyw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0