3 År! Grattis!

Hej Felicia här! Jag driver en blogg som heter feliciaryhnell.blogg.se/. Jag är 12 år och gillar också att rida. Jag har en egen häst som heter Maurit Van Orchid. Men nu gästbloggar jag på Emilys för att hon har drivt denna bloggen i 3 år nu!
 
Det är rätt bra att ha kämpat med bloggen i 3 år, att ta motgångar och framgångar! Nu det sista har Emilys blogg varit aktiv med hög statistik och många inlägg! Att hon har orkat att hålla uppdateringen på topp är en stor prestation. Det är svårare än man tror och det tufft, men har man så bra och många läsare får man bensin till att blogga på topp!
Jag tycker själv att det är en intressant blogg att läsa.
 
Om alla skriver 3 saker som är bra med bloggen så får ni en länkning X 3!
 
Fortsätt att läsa denna bloggen och uppmuntra den fina bloggen som Emily har!
 
 
 
Puss på er! <3
 
//:FeliciaRyhnell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0