Ber om ursäkt...

 för att jag inte har bloggat på dagen i dag men kan allt berätta.
 Var ju i skolan två lektioner ingen idé att plocka fram datan och ungefär lika snabbt stänga locket igen?
Men efter det så hängde Bella med mig hem, och hon är här fortfarande.
Vi har ridit ut Zack & Goliat jag red då Goliat.
Gick bra, pigga ponnys var det.
Kommer blogga mer nu mot kvällen när Bella har åkt hem.
 
Men ungefär det har vi gjort och nu väntar vi på att maten ska bli klar.
 
En lite roligt grej.
Jag och Bella satt på bussen och så sa jag att jag vill ha pomesfrit, och hon bara jag vill ha chicken naggets.
 
 Sen när vi hoppar av bussen så kommer Mamma och hämtar oss och då frågar jag Mamma vad det blir för mat ?
 Och Mamma svarar Kött & Pomesfritt.

Såå yehhhppei får Pomes i dag (Y)

Ne men det var det jag ville skriva ;D
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0