Bloggen är inget måste.

Bloggen är inget jag måste göra, inget jag måste lägga min tid på om jag inte vill. inget jag behöver skriva på dagligen.
Känner nu det senaste att jag e kass på uppdateringen, känner mig helt slut på tankar , har verkligen ingen power.
Visst statistiken är bra & komentarerna men orkar inte. Känns väldigt skönt i bland att bara skita i bloggen och fokusera på allt annat.  När jag sitter och läser bloggar så blir jag ju lite smår sur för att personen inte har bloggat, men det e ju för BLOGGEN ÄR BRA? Right, varför skulle jag annars klicka in på bloggen några gånger om dagen.
 
Kanske det så ni känner er också?
 Jag driver denna blogg för att det är kul, men när mina tankar , skrivandet tar slut?
Då har jag ingen motivation.
 
En sak jag ska förbättra  är att uppdatera NÄR JAG KAN & NÄR JAG KÄNNER FÖR DET ? Right???
 
 
//:EmilyWissén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0