Blogg.se / Något konstigt i mina ögon.

Något jag har märkt på er läsare.
 Man går in och kommenterar ett inlägg för att vara snäll för att  säga något.

När  jag skrev ett inlägg på MIN blogg.Hade kommenterat din blogg med bytt inte bloggportal då man tappar läsare. Det är sant!!

Och  du/ni lyssnade på det.

Jag har hållt mig till Blogg.se.
Känner att det e bäst.
 Känner att jag kan den nu.
 Tycker att det är krångligt med att skriva www.nattstad.se/emilywissen ??
Varför?
 
 Tur för er som har valt nattstad att det finns bloglovin.

 Så bytt inte bloggportal, håll dig till en och samma  fine om du tröttnar på den bloggportal.
Men alla e ju typ detsamma. Man lägger upp sin inlägg och sina bilder, videos.
 Kanske då vissa är mer lättare än andra.

MEN JAG TYCKER BLOGG.SE ÄR HERDLIGT!

Att skriva ett inlägg på Blogg.se/ känns så mycket lättare  än andra andra.

Hur jag vet det?

Har kompisar som bloggar på Devote, Nattstad, blogg.se, bloggportalen.
Och i MINA ÖGON KÄNNS DET KONSTIGT OCH FÖRVIRRANDE!


Så jag håller mig till BLOGG.SE/
//:EmilyWissén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0