Det gör inte ont!

 Något jag verkligen inte gillar.
Att folk bara klampar in med sina skor i rummet och befaller en att flytta på sig eller jag ska ha det.
 
Folk som bara går på en och inte ser vart den går.
 Liksom trappar på en?
 Jag vill inte bli trampad på.
Jag har lärt mig att inte bli trampad på tårna.
 
Jag har lärt mig att stå upp för det jag tycker och tänker.
Ingen ska säga vad jag ska göra.

Men där i mot kan inte du gå och få det du vill ha i min närhet, med den attityden.
JAG SKA FRAM??
Bryr mig inte ett dugg om du får nya convers nästa vecka.
 Men du behöver inte gå på mig som om jag vore en damm råtta.

Hatar verkligen  folk som  går bara på en, bara tänker på sig själv, trappar på tårna.
MEN FUCK NO, det gör inte ont.


 TRAPPA  PÅ MIG HUNDRA GÅNGER!
DET GÖR INTE ONT!

JAG HAR LÄRT MIG!

 Man lär sig snabbt vilka man kan vara med och det har jag gjort är med dom som får mig att må bra få mig att känna mig SJÄLV!
??
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0