Eftersom min blogg är tre år tänkte jag..

Eftersom min blogg är tre år i morgon tänkte jag att ni får fråga vad ni vill och önska ett önskeinlägg.
Svarar även på This or That i video i morgon, + och några gästbloggare. Nu FIRAR VI.
Så fråga på.
 
  • This or That svar i video inlägg alltså typ cola/fanta osv.
  • Frågastund väljer ut 10 frågor som svaras i videoinlägg.
  • Önskeinlägg försten som komenterar ett önskeinlägg får en fet länk och just varför ni ska gå in på den bloggen.
  •  Gästbloggan/bloggare.
//:EmilyWissén

Kommentarer
Postat av: Linnéa Wijkl

Önske inlägg..
Om du kunde blogga om din favorit sport
utan ridning!! och vrf det är just den!!

Svar: Japp ska bli ;D
emilyywissen.blogg.se

2012-11-12 @ 21:34:23
Postat av: isabella

Kan inte jag få gästblogga hos diiiig?? :DDD

Svar: jooo :) ;) :D
emilyywissen.blogg.se

2012-11-13 @ 07:26:52
URL: http://isabellaslifee.blogg.se
Postat av: Moa

Kan duinte göra ett video inlägg där du vissar alla dina hästar
Och vad dom heter :)

Svar: Vetinte? Kanske någon gång
emilyywissen.blogg.se

2012-11-13 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0