Hej

Varit i stallet .
Red zack i paddoclen, trimmade och hoppade liten kombination.
Skrev ett långt inlägg om hu det gick men självklart går det inte att skriva , sen försvan det.
 
Men, ha jobbade på gick super.
När jag hoppade kombiantionen runt 50 cm ett kryss & ett räcke, tränade jag mest på att få in ett galoppsprång mer och en helt vandlig kombination.
 Efter jag hade kortat han så gick han så blev han rätt trött , lillkillen.
Men jobbade sig ut bra och ville verkligen jobba i dag.
Ett stort +.
 
Red oxå Goliat, galopptränade han, bara ut och galoppera på inspänt, han skötte sig kanoners och var inte stark någon gång.
 
 
Efter det så fixade jag kaninens vandliga saker.
 
Har något smarrigt inlägg till er, spänande?
 
Fy, blä ska plugga oxå.
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0