Hej hej hej.

Har varit i Borås  en stund, hoppade en klass.
Msvb 20 fel där ..:( Men skit var han hoppade.
Han rev nog nästintill alla räcken, något han ska träna på.
Annars gick det super.
Ska kolla om Ebba kan maila lite  bilder hon har klickat (Y)
Tror jag snart drar ut och rider lite piggeliner.
Kan ju allt rida med min rengnponcho.
 
För övrigt så hejar jag på SM ryttarna!
Som hoppar nu klockan 13:00  elr 13:15.
 
Ska byta om och dra mig ut.
 
GLÖM INTE ATT GÅ IN PÅ FELICIAS BLOGG HÄR!
GRATTA HENNE FÖR HON FYLLER ÅR!
 
Och alla som gör det får en länk !
//:EmilyWissén
 

Kommentarer
Postat av: Isabella B.

Har kollat den! =)

Svar: Okej braou
emilyywissen.blogg.se

2012-11-03 @ 09:48:54
URL: http://isabellass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0