Hej undrar ni vad jag har gjort.

Jo Moa hängde med hem, hade kul, sen åkte vi till Alingsås skulle köpa färg och tapeter, fastnade för ett par tapeter men e lite osäker fortfarnade, men sen sprang vi in på Ö&B ( PRISET ÄR SKILNADEN) Kollade på speglar, filtar, kuddar, mattor osv. Sjukt sugen på att köpa  nya grejs. Sen efter de sprang vi in på affären brevid( Ja ni vet den där affären brevid) Hitta svergies myssigaste filt och kuddar och massa skit.
 
 
Ja, sen körde vi hem Moa, Pappa stannade och drack kaffe så spelade jag och Moa med våra små syskon BAZZ!
Kul , men inte när kontrollen inte lyssnade.
 
Men nu när jag kom hem så gick ja med Pappa upp och mätte hur stor mitt rum var så nu ska vi köpa tapeter, och fixa i ordning:D
((ÅHH SER JU UT SOM EN MUPP)
//:EMILYWISSÈN GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0