Hej,

Laddade precis upp ett smarrigt  inlägg?
 
 Har varit i stallet hela eftermiddagen.
Började ju med stallet fixade det och sen så red jag ut Goliat.
Skritt, trav & galopp, jobbade på förhållingarna och att han skulle jobba ordenkligt.
Han gick super, blev lite mer tjafsig på hemvägen men men.
 
Sen gick jag en promenad med ZACK, en RIKTIGT POWERWALK. Uchs verkligen fel ord, mer närmare SLOWWALK.
Gick verkligen inte framåt ,men sen fick jag ta han i griman och typ dra fram han.
Efter det gick det super, sprang även några meter med han, hahah latmasken.
 Hade ett refläx täcke på han men självklart tappade jag det så fick gå till baka och hämta det.
KUL KUL ?
NOT!

Annars gick det bra, han gick på sen mot hemvägen.
 
Efter det städade jag kaninens bur och klippte hennes klor.
Och sisst fixade jag morgon påsar ;D
 
 För övrigt ska jag  äta något , och sen kanske jag kollar på en film eller något:D
@emilywissen on Instagram
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0